پرنده‌های خشمگین خود را با تیر و کمان واقعی پرتاب کنید

 
Angry Birds

آیا شما هم به همه مراحل Angry Birds مسلط شده اید؟ اگر اینطور است حالا می توانید با یک تیر کمان بجه گانه واقغی دوباره Angry Birds بازی کنید!

احتمالا تا کنون Angry Birds برای شما هم مقداری خسته کننده شده اما راهی وجود دارد تا این بازی دوست داشتنی را دوباره برایتان جذاب و هیجان انگیز کند.
Simon Ford درMbed وسیله جالبی را طراحی کرده، یک تیرکمان بچه گانه که به وسیله آن می توانید پرنده های جنگجوی خود را به صورت واقعی پرتاب کنید. ایده ای که پشت این پروژه یعنی پروژه DIY است از یک فیلم نمایشی کوتاه درباره اینکه چطور خیلی ساده دستگاه USB خودمان را بسازیم ، الهام گرفته شده است و این پروژه می خواهد این تیرو کمان را به یک موس تبدیل کند.
این تیر و کمان در واقع ساخته دست شخصی به نام کریس جرت است که با شاخه درختی که آن را در جنگل Epping لندن پیدا کرده بود ساخته شده است. سپس Ford به دنیال شاخه های بیشتری گشت و در نهایت موفق به طراحی یک تیر و کمان شد که روی آن شتاب سنج، میکروکنترلر، کش سنسور دار و یک دستگاه عکسبرداری و پورت USB ادغام شده اند.
این میکرو کنترل در اصل به عنوان مغز این دستگاه عمل می کند و در کنار آن شتاب سنج زاویه و شیب پرتاب را اندازه گیری می کند و کش سنسور دار مقدار کشش باند لاستیکی را می سنجد. در آخر اتصال دهنده USB که در پایه دستگاه تعبیه شده این امکان را به شما می دهد تا تیر کمانتان را به کامپیوتر وصل کنید.
Ford سپس کدهایی را نوشت که این اطلاعات را به صورت حرکت های موس ترجمه کند و بنابراین حالا شما می توانید پرنده های خشمگین خود را به راحتی به سوی خوکها پرتاب کنید. اگر شما هم می خواهید ساخت این دستگاه را امتحان کنید Mbed دستورالعمل کامل نحوه ساخت این تیرو کمان را روی سایت خود قرار داده است.
منبع : خبرآنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:پرندگان خشمگین,Angry Birds,بازی رایانه ای,
آخرین مطالب