دزدان انگلیسی اسمارت‌فون دوست دارند

 

دزدان انگلیسی اسمارت‌فون دوست دارند 

سخت افزار - پلیس انگلستان از افزایش 400درصدی سرقت اسمارت‌فون‌ها در این کشور خبر داد

به گزارش digitaltrends ، هنگامی که از امنیت اسمارت فون‌ها صحبت می‌شود ذهن ما ناخود آگاه به سراغ نرم‌افزارهای مخرب و ویروس‌ها می‌رود. اما برای بعضی‌ها که در بخش‌های مختلف انگلستان زندگی می‌کنند قضیه کاملا طور دیگری است.
نمودارها و آمارهای پلیس انگستان نشان می‌دهد که گزارشات دزدی گوشی در پیاده‌روها به شدت رو به افزایش است. سارقان به راحتی هنگامی که قربانی در حال صحبت کردن با گوشی گران قیمت خود است آن را می‌دزدند و احتمالا آنها را به رابطین خود در کشورهای دیگر می فروشند.
به گزارش گاردین پلیس یکی از بخش‌های لندن به نام اسلینگتون گزارش داده که در یک دوره 12 ماهه تعداد تماس‌هایی که با مرکز در مورد دزدی اسمارت‌فون‌ها در پیاده‌روها گرفته شده 400 درصد افزایش یافته یعنی از 157 تماس در 2010 به 786 تماس در 2011 رسیده است.
دزدان معمولا از پشت نزدیک می‌شوند به طوری که قربانی اصلا متوجه نشود و اکثرا هم دوچرخه سوارند تا به توانند سریع فرار کنند.
با وجود دوربین‌های مدار بسته‌ای که همه جا هست این میزان آمار دزدی نشان می‌دهد که سارقان بسیار جسور شده‌اند.
پلیس انگلستان در این باره گفته است که سالانه بین 250 تا 300 هزار دستگاه موبایل در این کشور دزدیده می‌شود که تازه این‌ مواردی است که گزارش شده و به نظر می رسد آمارهای واقعی بسیار بیشتر از اینهاست.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:اسمارت فون,دزد,انگلیس,موبایل,
آخرین مطالب